Práce s projekty

1) Horní menu v Projektově.CZ je vždy stejné. Obsahuje odkazy na Mou stránku, výpis projektů a úkolů. Po kliknutí na druhou položku „Projekty” se dostanete na jejich výpis.

2) Na stránce s výpisem projektů můžete přes modré tlačítko přidávat projekty nové, přes žlutou hvězdičku označit vybrané jako oblíbené a přes ozubené kolečko je pak přejmenovat, přesunout nebo smazat.
2) Na stránce s výpisem projektů můžete přes modré tlačítko přidávat projekty nové, přes žlutou hvězdičku označit vybrané jako oblíbené a přes ozubené kolečko je pak přejmenovat, přesunout nebo smazat.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro přidání podprojektu.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro přidání podprojektu.
2) Následně zvolíte název podprojektu a kliknete na tlačítko „vytvořit”. Po vytvoření podprojektu se ocitnete zpátky na výpisu projektů, kde najdete také svůj nový podprojekt.
2) Následně zvolíte název podprojektu a kliknete na tlačítko „vytvořit”. Po vytvoření podprojektu se ocitnete zpátky na výpisu projektů, kde najdete také svůj nový podprojekt.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro přejmenování projektu.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro přejmenování projektu.
2) Následně přejmenuje daný projekt a kliknete na tlačítko přejmenovat.
2) Následně přejmenuje daný projekt a kliknete na tlačítko přejmenovat.
1) Ve výpisu projektu v levé části před názvem projektu se nachází hvězdička, na kterou kliknete a tím provedete přidání projektu mezi oblíbené.
1) Ve výpisu projektu v levé části před názvem projektu se nachází hvězdička, na kterou kliknete a tím provedete přidání projektu mezi oblíbené.
2) Oblíbené projekty jsou dostupné v horním menu, a to kdekoliv se v aplikaci nacházíte.
2) Oblíbené projekty jsou dostupné v horním menu, a to kdekoliv se v aplikaci nacházíte.
3) Můžete také filtrovat úkoly z oblíbených projektů. V horním menu kliknete na „Mé úkoly”. Náš tip: Seskupte si úkoly dle projektu.
3) Můžete také filtrovat úkoly z oblíbených projektů. V horním menu kliknete na „Mé úkoly”. Náš tip: Seskupte si úkoly dle projektu.
4) Do vyhledávacího pole kliknete a zvolíte filtr „Z oblíbených projektů”.
4) Do vyhledávacího pole kliknete a zvolíte filtr „Z oblíbených projektů”.
5) Ve výsledku budete mít veškeré oblíbené projekty s úkoly takto přehledně seřazeny.
5) Ve výsledku budete mít veškeré oblíbené projekty s úkoly takto přehledně seřazeny.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a vyberete možnost pro přesunutí projektu.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a vyberete možnost pro přesunutí projektu.
2) V roletce vyberete, kam chcete daný projekt přesunout.
2) V roletce vyberete, kam chcete daný projekt přesunout.
1) Ve výpisu projektu v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro archivaci projektu.
1) Ve výpisu projektu v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a zvolíte možnost pro archivaci projektu.
2) Veškeré archivované projekty naleznete v pravé části kliknutím na ikonku „archiv”. Archivované projekty lze obnovit.
2) Veškeré archivované projekty naleznete v pravé části kliknutím na ikonku „archiv”. Archivované projekty lze obnovit.
V Projektově.CZ je na výběr z několika rolí. Vy po založení projektu budete v postavení manažera. Následně budete mít možnost přidat do projektu kolegy či zákazníky.
V Projektově.CZ je na výběr z několika rolí. Vy po založení projektu budete v postavení manažera. Následně budete mít možnost přidat do projektu kolegy či zákazníky.

Manažer projektu

Manažer projektu má „neomezenou moc”. To znamená, že může měnit postavení členů v projektech, sledovat strávený čas na úkolech, sledovat rozpočet projektu, uzavírat úkoly, mazat úkoly, měnit názvy projektů a smazat či archivovat projekt. Manažer vidí všechny úkoly, které jsou v projektu. E-mailové notifikace mu přicházejí jen k úkolům, které řeší nebo sleduje.

Člen týmu

Člen týmu může vytvářet úkoly, komentovat úkoly a označovat úkoly za vyřešené. Pokud člen týmu dostane od manažera úkol, nemůže jej smazat, uzavřít, ani posunout termín. Na svých úkolech může pracovat bez omezení. Člen týmu vidí všechny úkoly, které jsou v projektu. E-mailové notifikace mu přicházejí jen k úkolům, které řeší nebo sleduje.

Zákazník

Zákazník je uživatel, který vidí projekt (úkoly i soubory), ke kterým je přiřazen, ale nemůže úkol uzavřít, může jen úkoly komentovat (i přes e-mail). Nový úkol od klienta je automaticky přidán prvnímu manažerovi v projektu. Zákazník vidí všechny úkoly, které jsou v projektu. E-mailové notifikace mu přicházejí jen k úkolům, které řeší nebo sleduje.

Pokud si přejete, aby zákazník viděl jen část projektu, postupujte následovně:
1. vytvořte projekt, do něj zadávejte interní úkoly
2. v projektu vytvořte podprojekt pojmenovaný „-klientský” (nebo „externí”, aj.) a do tohoto projektu přidejte klienta v roli Zákazník
3. úkoly, které může zákazník vidět, přidávejte do tohoto podprojektu

Externista

Externista je uživatel, který pouze plní úkoly, které mu zadáte a úkoly, kde je přidán jako sledující. Externista má například jen jeden úkol, který řeší. Externista nevidí úkoly ostatní. E-mailové notifikace mu přicházejí jen k úkolům, které řeší nebo sleduje. Tedy ke všem úkolům, které vidí.

Externista má například jen jeden úkol, který řeší. Externista nevidí úkoly ostatní. E-mailové notifikace mu přicházejí jen k úkolům, které řeší nebo sleduje. Tedy ke všem úkolům, které vidí.

Tabulka s právy
Tabulka s právy
U každého úkolu jsou ve sledujících uvedeny osoby, které dostávají notifikace o změnách. Výchozí je vždy autor úkolu a řešitel. Volitelně můžeme přidat další sledující, nebo se naopak odebrat. Po odebrání Vám již k zadanému úkolu notifikace přicházet nebudou.
U každého úkolu jsou ve sledujících uvedeny osoby, které dostávají notifikace o změnách. Výchozí je vždy autor úkolu a řešitel. Volitelně můžeme přidat další sledující, nebo se naopak odebrat. Po odebrání Vám již k zadanému úkolu notifikace přicházet nebudou.
V mém nastavení (po kliknutí vpravo nahoře na své jméno a poté "Mé nastavení") si můžete vybrat, které notifikace Vám mají být zasílány na e-mail. Pokud je chcete omezit, nechte si zasílat jen komentáře k úkolům.
V mém nastavení (po kliknutí vpravo nahoře na své jméno a poté "Mé nastavení") si můžete vybrat, které notifikace Vám mají být zasílány na e-mail. Pokud je chcete omezit, nechte si zasílat jen komentáře k úkolům.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a vyberete možnost „Nastavení projektu“.
1) Ve výpisu projektů v pravé části se nachází ozubené kolečko, na něj kliknete a vyberete možnost „Nastavení projektu“.
2) Zde v nastavení projektu zadáte plánovaný termín a kliknete na tlačítko „uložit”.
2) Zde v nastavení projektu zadáte plánovaný termín a kliknete na tlačítko „uložit”.
1) Ve výpisu projektů v pravé části kliknete na ozubené kolečko a vyberete možnost pro nastavení projektu. Jak funguje zkratka projektu, se dozvíte v sekci „Jak mohu z e-mailu založit úkol?”
1) Ve výpisu projektů v pravé části kliknete na ozubené kolečko a vyberete možnost pro nastavení projektu. Jak funguje zkratka projektu, se dozvíte v sekci „Jak mohu z e-mailu založit úkol?”
2) Ocitnete se v nastavení projektu, tady zadáte zkratku projektu.
2) Ocitnete se v nastavení projektu, tady zadáte zkratku projektu.
1) Ve výpisu projektů vyberete projekt.
1) Ve výpisu projektů vyberete projekt.
2) V levém menu kliknete na ikonku „Členové týmu”.
2) V levém menu kliknete na ikonku „Členové týmu”.
3) V sekci „Členové týmu” můžete vybrat člena týmu a změnit jeho roli.
3) V sekci „Členové týmu” můžete vybrat člena týmu a změnit jeho roli.

Zakládání úkolů

Náhled Karty úkolu
<span class="translation_missing" title="translation missing: cs.pages.help.Náhled karty úkolu">Náhled Karty úkolu</span>
1) Ve výpisu úkolů si vyberete úkol.
1) Ve výpisu úkolů si vyberete úkol.
2) Na detailu úkolu se v pravé části dole nachází ozubené kolečko, na které kliknete a vyberete možnost pro zkopírování úkolu.
2) Na detailu úkolu se v pravé části dole nachází ozubené kolečko, na které kliknete a vyberete možnost pro zkopírování úkolu.
3) Následně se vytvoří kopie úkolu, kterou stačí jen přejmenovat.
3) Následně se vytvoří kopie úkolu, kterou stačí jen přejmenovat.
1) Ve výpisu úkolů kliknete za název úkolu.
1) Ve výpisu úkolů kliknete za název úkolu.
2) Další možností je úkol otevřít a kliknout do pole s názvem úkolu.
2) Další možností je úkol otevřít a kliknout do pole s názvem úkolu.
1) Vyberte daný úkol. Objeví se vám karta úkolu. Pod popisem je možnost pro přidání podúkolu.
1) Vyberte daný úkol. Objeví se vám karta úkolu. Pod popisem je možnost pro přidání podúkolu.
2) Do toho kliknete a napíše název podúkolu.
2) Do toho kliknete a napíše název podúkolu.
1) Vyberte či založte úkol. Objeví se vám karta úkolu, která obsahuje pole pro zadání popisu úkolu.
1) Vyberte či založte úkol. Objeví se vám karta úkolu, která obsahuje pole pro zadání popisu úkolu.
1) Otevřete daný úkol a v pravé části si všimněte, v jakém projektu se úkol nachází.
1) Otevřete daný úkol a v pravé části si všimněte, v jakém projektu se úkol nachází.
2) V roletce vyberete projekt, kam chcete daný úkol přesunout.
2) V roletce vyberete projekt, kam chcete daný úkol přesunout.
3) Alternativou je zobrazit si myšlenkovou mapu projektu, a v ní přesouvat úkoly myší – vždy nad jiný šedý nebo modrý obláček.
3) Alternativou je zobrazit si myšlenkovou mapu projektu, a v ní přesouvat úkoly myší – vždy nad jiný šedý nebo modrý obláček.

Autor je kdokoliv, kdo úkol zakládal. Autorem můžete být vy, když úkol někomu zadáte nebo váš kolega, který úkol zadal vám. Pokud úkol nebude v termínu splněn, bude o tom autor e-mailem upozorněn.

Řešitel je ten, kdo úkol plní. Veškeré informace o úkolu obdrží e-mailem. Pokud řešitel nestihne úkol splnit včas, úkol se mu připomene e-mailovým upozorněním.
Řešitel je ten, kdo úkol plní. Veškeré informace o úkolu obdrží e-mailem. Pokud řešitel nestihne úkol splnit včas, úkol se mu připomene e-mailovým upozorněním.
1) Kolega dostane e-mailové upozornění, že mu byl úkol přidělen, změněn termín, úkol okomentován nebo byl změněn popis úkolu.
1) Kolega dostane e-mailové upozornění, že mu byl úkol přidělen, změněn termín, úkol okomentován nebo byl změněn popis úkolu.
2) Veškeré změny obdržíte e-mailem.
2) Veškeré změny obdržíte e-mailem.

1) Jaké upozornění budete dostávat, se dozvíte tady. Kdykoliv si příjem e-mailů můžete změnit.

2) Kdekoliv v Projektově.CZ kliknete na „Mé nastavení”, které naleznete po kliknutí na své jméno v pravé části nahoře.
2) Kdekoliv v Projektově.CZ kliknete na „Mé nastavení”, které naleznete po kliknutí na své jméno v pravé části nahoře.
3) Po kliknutí na „Mé nastavení” budete mít možnost omezit své příchozí e-mailové upozornění. Dle potřeby přidáte či odeberete.
3) Po kliknutí na „Mé nastavení” budete mít možnost omezit své příchozí e-mailové upozornění. Dle potřeby přidáte či odeberete.
1) S kolegy komunikujete pomocí komentářů zanechaných v úkolech, kolega obdrží e-mail o vašem zanechaném komentáři.
1) S kolegy komunikujete pomocí komentářů zanechaných v úkolech, kolega obdrží e-mail o vašem zanechaném komentáři.
2) Následně může na e-mail odpovědět. Jeho odpověď se zobrazí v komentářích u úkolu.
2) Následně může na e-mail odpovědět. Jeho odpověď se zobrazí v komentářích u úkolu.
3) Komentář je ihned připsaný v úkolu a vy o komentáři dozvíte stejným způsobem.
3) Komentář je ihned připsaný v úkolu a vy o komentáři dozvíte stejným způsobem.
1) Vyberete či založíte úkol. V pravé části jsou možnosti pro výběr řešitele. Pro více řešitelů je nyní možnost přidat k úkolu sledující.
1) Vyberete či založíte úkol. V pravé části jsou možnosti pro výběr řešitele. Pro více řešitelů je nyní možnost přidat k úkolu sledující.

2) Sledující může být kdokoliv, kdo je přidán do daného projektu. Může nahlížet či komentovat úkoly. Může také společně s řešitelem na úkolu pracovat. Sledující obdrží e-mail pouze, když byl úkol okomentován, změněn termín nebo popis.

3) Pro přidání sledujících k úkolu kliknete na ikonku „člena s se znaménkem plus“.
3) Pro přidání sledujících k úkolu kliknete na ikonku „člena s se znaménkem plus“.
4) Vyberete si kolegy a kliknete na tlačítko „přidat”. Nyní po změnách, které provedete v úkolu (např. změna popisu, či úkol okomentujete), obdrží sledující upozornění e-mailem o změnách. Na tyto změny mohou e-mailem také odpovědět, a jejich odpověď se promítne v úkolu jako komentář.
4) Vyberete si kolegy a kliknete na tlačítko „přidat”. Nyní po změnách, které provedete v úkolu (např. změna popisu, či úkol okomentujete), obdrží sledující upozornění e-mailem o změnách. Na tyto změny mohou e-mailem také odpovědět, a jejich odpověď se promítne v úkolu jako komentář.
1) Hromadně upravovat úkoly může jen vlastník instance. O příznak si můžete také zažádat u nás. Hromadné úpravy se týkají změny řešitele či autora, změny termínu, stavu a projektu. Tlačítko pro hromadné úpravy naleznete ve spodní části ve výpisu úkolů.
1) Hromadně upravovat úkoly může jen vlastník instance. O příznak si můžete také zažádat u nás. Hromadné úpravy se týkají změny řešitele či autora, změny termínu, stavu a projektu. Tlačítko pro hromadné úpravy naleznete ve spodní části ve výpisu úkolů.
2) Po kliknutí na „Hromadné úpravy” se zobrazí bílé okénko, které nabídne možnost, čí úkoly upravit nebo možnost pro úpravu veškerých úkolů v projektu.
2) Po kliknutí na „Hromadné úpravy” se zobrazí bílé okénko, které nabídne možnost, čí úkoly upravit nebo možnost pro úpravu veškerých úkolů v projektu.
3) Takto vypadá stránka pro hromadné úpravy.
3) Takto vypadá stránka pro hromadné úpravy.
4) Po změně vlastností dole naleznete tlačítko „upravit”, na které kliknete a uložíte provedené změny.
4) Po změně vlastností dole naleznete tlačítko „upravit”, na které kliknete a uložíte provedené změny.
1) Ve výpisu úkolů se nachází pole pro hledání úkolů. Zde postačí kliknout a vybrat jeden či několik filtrů, dle kterých chcete úkoly filtrovat.
1) Ve výpisu úkolů se nachází pole pro hledání úkolů. Zde postačí kliknout a vybrat jeden či několik filtrů, dle kterých chcete úkoly filtrovat.
1) Seskupovat úkoly můžete dle řešitele, dle termínu a dle projektu. Ve výpisu úkolů vedle pole hledání je možnost pro seskupení. Po kliknutí vyberete z roletky jednu z možností seřazení dle řešitele, projektu, termínu, priority, stavu, začátků a autora.
1) Seskupovat úkoly můžete dle řešitele, dle termínu a dle projektu. Ve výpisu úkolů vedle pole hledání je možnost pro seskupení. Po kliknutí vyberete z roletky jednu z možností seřazení dle řešitele, projektu, termínu, priority, stavu, začátků a autora.
2) Takto vypadá seřazení dle projektů.
2) Takto vypadá seřazení dle projektů.
3) Takto vypadá seřazení dle řešitele.
3) Takto vypadá seřazení dle řešitele.
4) Následně můžete řadit úkoly dle stavu, řešitele a termínu.
4) Následně můžete řadit úkoly dle stavu, řešitele a termínu.
1) Vyberete daný úkol, v pravé části dole kliknete na ozubené kolečko a zvolíte možnost pro přidání hlasování.
1) Vyberete daný úkol, v pravé části dole kliknete na ozubené kolečko a zvolíte možnost pro přidání hlasování.
2) Po kliknutí na „Přidat anketu” zadáte název ankety, přidáte odpovědi a kliknete na tlačítko pro přidání.
2) Po kliknutí na „Přidat anketu” zadáte název ankety, přidáte odpovědi a kliknete na tlačítko pro přidání.
3) Anketa se následně zobrazí na kartě úkolu.
3) Anketa se následně zobrazí na kartě úkolu.
1) Vyberte si daný úkol, který potřebuje, aby se opakoval. V pravé části naleznete pod termínem „nastavit opakování”. Více o opakovaných úkolech se dozvíte na našem blogu.
1) Vyberte si daný úkol, který potřebuje, aby se opakoval. V pravé části naleznete pod termínem „nastavit opakování”. Více o opakovaných úkolech se dozvíte na našem blogu.

2) Po kliknutí budete mít na výběr z několika možností opakování. Pravidelně s možností zadání po kolika dnech od uzavření. Možnost opakovat úkol denně, týdně, každý týden či více týdnů. Také můžete vybrat dny, kdy se úkol bude opakovat. Možnost pro opakování měsíční a daný den v měsíci a v neposlední řadě roční opakování.

3) Po výběru opakování následně kliknete na modré tlačítko „nastavit”.
3) Po výběru opakování následně kliknete na modré tlačítko „nastavit”.
4) Po úspěšném nastavení se vedle „nastavení opakování” zobrazí modrá ikonka opakování.
4) Po úspěšném nastavení se vedle „nastavení opakování” zobrazí modrá ikonka opakování.
1) Vyberete si daný úkol, v pravé části pod termínem splnění je možnost pro přidání připomenutí. Kliknete na „Přidat připomenutí”.
1) Vyberete si daný úkol, v pravé části pod termínem splnění je možnost pro přidání připomenutí. Kliknete na „Přidat připomenutí”.
2) Následně pomocí roletky zvolíte připomenutí. Ve zvoleném předstihu bude řešitel úkolu e-mailem upozorněn na blížící se termín splnění.
2) Následně pomocí roletky zvolíte připomenutí. Ve zvoleném předstihu bude řešitel úkolu e-mailem upozorněn na blížící se termín splnění.
1) Otevřete daný úkol. Pod popisem úkolu se nachází tlačítko „Přiložit soubory”. Na něj kliknete a vyberete soubor. Můžete nahrát i více souborů najednou. Druhou možností je úkol otevřít a přetáhnout soubory (např. z plochy nebo ze složky) do úkolu.
1) Otevřete daný úkol. Pod popisem úkolu se nachází tlačítko „Přiložit soubory”. Na něj kliknete a vyberete soubor. Můžete nahrát i více souborů najednou. Druhou možností je úkol otevřít a přetáhnout soubory (např. z plochy nebo ze složky) do úkolu.
1) Otevřete daný úkol a pod oknem s popisem úkolu je možnost pro přidání souvisejícího úkolu či kontaktu. Kliknete na „Přidat související”
1) Otevřete daný úkol a pod oknem s popisem úkolu je možnost pro přidání souvisejícího úkolu či kontaktu. Kliknete na „Přidat související”
2) Po kliknutí vyberete například úkol.
2) Po kliknutí vyberete například úkol.
3) Následně stačí, když zadáte do vyhledávacího pole název úkolu.
3) Následně stačí, když zadáte do vyhledávacího pole název úkolu.
1) Stavy úkolů si můžete volit dle potřeby. Pokud založíte úkol, bude mít stav „Nový”. Pokud kolega úkol vyřeší, změní se stav na „Vyřešeno“. Pokud uzavřete úkol, stav se změní na „Uzavřený“.
1) Stavy úkolů si můžete volit dle potřeby. Pokud založíte úkol, bude mít stav „Nový”. Pokud kolega úkol vyřeší, změní se stav na „Vyřešeno“. Pokud uzavřete úkol, stav se změní na „Uzavřený“.
1) Jako první přejdete do nastavení projektu, kde nastavíte zkratku.
1) Jako první přejdete do nastavení projektu, kde nastavíte zkratku.
2) Ve výpisu projektů vyberete daný projekt, v pravé části kliknete na ozubené kolečko a vyberete možnost „Nastavení projektu”.
2) Ve výpisu projektů vyberete daný projekt, v pravé části kliknete na ozubené kolečko a vyberete možnost „Nastavení projektu”.
3) Zadáte libovolnou zkratku a kliknete na modré tlačítko „uložit”.
3) Zadáte libovolnou zkratku a kliknete na modré tlačítko „uložit”.

4) A tuto zkratku použijete před adresu Inboxu.

5) Pokud je vaše adresa instance například http://bohemia.projektove.cz.,vyplníte zkratku projektu například „Enduro”. E-mailový kontakt pak bude mít podobu: Enduro.bohemia@app.projektove.cz

6) Zadáte předmět úkolu, což bude také název úkolu. Vyplníte také popis a kliknete na „Odeslat“.

7) Následně svůj úkol naleznete v projektu.
7) Následně svůj úkol naleznete v projektu.
1) Úkoly ve zpoždění poznáte jednoduše. Jsou to úkoly, které mají oranžově zbarvený termín.
1) Úkoly ve zpoždění poznáte jednoduše. Jsou to úkoly, které mají oranžově zbarvený termín.
2) Zpožděné úkoly se vám také připomenou v e-mailu s úkoly, které vás čekají na dnešní den.
2) Zpožděné úkoly se vám také připomenou v e-mailu s úkoly, které vás čekají na dnešní den.
3) Zpožděné úkoly také uvidíte na hlavní stránce vašeho Projektově.
3) Zpožděné úkoly také uvidíte na hlavní stránce vašeho Projektově.
1) Jedna z možností je, si u úkolu zapnout stopky. Následně až úkol splníte stopky vypnete a čas se připíše k úkolu.
1) Jedna z možností je, si u úkolu zapnout stopky. Následně až úkol splníte stopky vypnete a čas se připíše k úkolu.
2) Že stopky běží, uvidíte v pravé horní části pod svým jménem.
2) Že stopky běží, uvidíte v pravé horní části pod svým jménem.
3) Druhou možností je, k úkolu připsat strávený čas ručně kliknutím na ikonku „+přidat”.
3) Druhou možností je, k úkolu připsat strávený čas ručně kliknutím na ikonku „+přidat”.
4) Přidáte strávený čas pomocí roletky, popřípadě zanecháte komentář o vykonané práci.
4) Přidáte strávený čas pomocí roletky, popřípadě zanecháte komentář o vykonané práci.

Ostatní

1) Potřebujete vy nebo váš kolega změnit svou adresu? V pravé části nahoře, kde se nachází vaše jméno, kliknete a vyberete „Mé nastavení”.
1) Potřebujete vy nebo váš kolega změnit svou adresu? V pravé části nahoře, kde se nachází vaše jméno, kliknete a vyberete „Mé nastavení”.
2) Následně změníte svou e-mailovou adresu.
2) Následně změníte svou e-mailovou adresu.
3) Po změně e-mailové adresy kliknete dole na modré tlačítko „uložit”.
3) Po změně e-mailové adresy kliknete dole na modré tlačítko „uložit”.
1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a vyberete „Účet služby Projektově.CZ”.
1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a vyberete „Účet služby Projektově.CZ”.
2) Následně vyberete tarif dle uživatelů a vyplníte fakturační údaje.
2) Následně vyberete tarif dle uživatelů a vyplníte fakturační údaje.
3) Objednávku potvrdíte zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a kliknutím na modré tlačítko „objednat”.
3) Objednávku potvrdíte zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a kliknutím na modré tlačítko „objednat”.
1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a kliknete na možnost „Správa uživatelů”.
1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a kliknete na možnost „Správa uživatelů”.
2) Zde následně vyberete kolegu či klienta, kterého chcete odebrat a kliknete na „Smazat uživatele”. Následkem toho se do systému již nepřihlásí.
2) Zde následně vyberete kolegu či klienta, kterého chcete odebrat a kliknete na „Smazat uživatele”. Následkem toho se do systému již nepřihlásí.

V takových případech se může stát, že jste e-mailem obdrželi úkol, ale jelikož nejste v daném projektu přidáni jako člen týmu, nemůžete se k úkolu dostat. Řešením je požádat kolegu, který je v projektu manažerem, aby vás do projektu přidal.

1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a kliknete na „Kalendář”.
1) V pravé části nahoře kliknete na své jméno a kliknete na „Kalendář”.
2) Pomocí kalendáře uvidíte naplánované úkoly a v jakém projektu se nachází.
2) Pomocí kalendáře uvidíte naplánované úkoly a v jakém projektu se nachází.
3) Kdykoliv můžete přidat nějaký filtr například řešitel.
3) Kdykoliv můžete přidat nějaký filtr například řešitel.
4) Následně uvidíte kolegovy úkoly.
4) Následně uvidíte kolegovy úkoly.
5) Také můžete vyzkoušet práci s kalendářem, který je pouze na daný týden. Kliknete na své jméno a vyberete „Tento týden”. Zobrazí se vám veškeré úkoly pro tento týden.
5) Také můžete vyzkoušet práci s kalendářem, který je pouze na daný týden. Kliknete na své jméno a vyberete „Tento týden”. Zobrazí se vám veškeré úkoly pro tento týden.
6) Také můžete použít filtry a dle potřeb si udělat přehled.
6) Také můžete použít filtry a dle potřeb si udělat přehled.
1) „Poslední aktivita“ slouží například, když jste založili úkol a odešli z karty úkolu mimo projekt, a nyní potřebujete daný úkol najít. V takových případech si můžete veškerou svou aktivitu projít. Kliknete na své jméno a vyberete „Poslední aktivita”.
1) „Poslední aktivita“ slouží například, když jste založili úkol a odešli z karty úkolu mimo projekt, a nyní potřebujete daný úkol najít. V takových případech si můžete veškerou svou aktivitu projít. Kliknete na své jméno a vyberete „Poslední aktivita”.
2) Poslední aktivitou můžete sledovat veškeré změny, vytvořené úkoly, změny řešitele, změny autora a popisu. Také můžete vybrat autora či řešitele úkolů, nebo také projekt.
2) Poslední aktivitou můžete sledovat veškeré změny, vytvořené úkoly, změny řešitele, změny autora a popisu. Také můžete vybrat autora či řešitele úkolů, nebo také projekt.
1) Pomocí myšlenkové mapy můžete vytvářet strukturu projektů. Myšlenkovou mapu najdete v každém projektu v levém menu.
1) Pomocí myšlenkové mapy můžete vytvářet strukturu projektů. Myšlenkovou mapu najdete v každém projektu v levém menu.
2) Pomocí malého „plus” přidáváte úkoly.
2) Pomocí malého „plus” přidáváte úkoly.
3) Po kliknutí na malé „plus” se vám zobrazí tabulka pro zadání jména úkolu, výběr řešitele a termínu. Následně kliknete na tlačítko „vytvořit úkol”.
3) Po kliknutí na malé „plus” se vám zobrazí tabulka pro zadání jména úkolu, výběr řešitele a termínu. Následně kliknete na tlačítko „vytvořit úkol”.
4) Po vytvoření se objeví „bublinka“ s názvem úkolu.
4) Po vytvoření se objeví „bublinka“ s názvem úkolu.
5) Pomocí znamének „plus” pak vytvoříte danou strukturu.
5) Pomocí znamének „plus” pak vytvoříte danou strukturu.
6) Úkoly v myšlenkové mapě můžete přetahovat mezi sebou, a tak strukturu vždy změnit.
6) Úkoly v myšlenkové mapě můžete přetahovat mezi sebou, a tak strukturu vždy změnit.
7) Ve výsledku je úkol přiřazen k jinému úkolu.
7) Ve výsledku je úkol přiřazen k jinému úkolu.
1) Ganttův diagram zobrazuje úkoly na časové ose. Pořadí úkolu je vytvářeno dle začátků úkolů a termínů tak, aby byl vytvořen „vodopád”. Posloupnost úkolů se zobrazuje tak, jak jdou v čase za sebou.
1) Ganttův diagram zobrazuje úkoly na časové ose. Pořadí úkolu je vytvářeno dle začátků úkolů a termínů tak, aby byl vytvořen „vodopád”. Posloupnost úkolů se zobrazuje tak, jak jdou v čase za sebou.
2) Úkoly, které na sebe navazují, zde můžete spojit pomocí tlačítka „spojit konec a začátek úkolu”.
2) Úkoly, které na sebe navazují, zde můžete spojit pomocí tlačítka „spojit konec a začátek úkolu”.
3) Vyberte úkoly, které chcete spojit. Kliknutím na úkoly vyberete úkol, který bude navazovat na úkol druhý.
3) Vyberte úkoly, které chcete spojit. Kliknutím na úkoly vyberete úkol, který bude navazovat na úkol druhý.
4) Ve výsledném zobrazení se objeví šipky.
4) Ve výsledném zobrazení se objeví šipky.
1) Ve výpisu projektů si vyberete daný projekt, ze kterého chcete vytvořit kalendář. Úplně dole ve výpisu úkolů se nachází tlačítko „Propojit s kalendářem” – na něj kliknete.
1) Ve výpisu projektů si vyberete daný projekt, ze kterého chcete vytvořit kalendář. Úplně dole ve výpisu úkolů se nachází tlačítko „Propojit s kalendářem” – na něj kliknete.
2) Po kliknutí budete mít na výběr z několika možností – pouze vaše úkoly, vaše úkoly i s časy, nebo veškeré úkoly a veškeré úkoly s časy.
2) Po kliknutí budete mít na výběr z několika možností – pouze vaše úkoly, vaše úkoly i s časy, nebo veškeré úkoly a veškeré úkoly s časy.
3) Vyberte výpis, který si přejete propojit s Google kalendářem a zkopírujte adresu.
3) Vyberte výpis, který si přejete propojit s Google kalendářem a zkopírujte adresu.
4) Ve svém Google kalendáři kliknete na jiné kalendáře a vyberete možnost „Přidat pomocí adresy URL”.
4) Ve svém Google kalendáři kliknete na jiné kalendáře a vyberete možnost „Přidat pomocí adresy URL”.
5) Následně do pole s adresou URL vložíte adresu URL z Projektově, a kliknete na „Přidat kalendář“.
5) Následně do pole s adresou URL vložíte adresu URL z Projektově, a kliknete na „Přidat kalendář“.
6) Po přidání se vám v levé části objeví kalendář, kliknete na něj a vyberete možnost pro nastavení kalendáře.
6) Po přidání se vám v levé části objeví kalendář, kliknete na něj a vyberete možnost pro nastavení kalendáře.
7) V nastavení svůj kalendář přejmenujete dle vašich potřeb a následně uložíte.
7) V nastavení svůj kalendář přejmenujete dle vašich potřeb a následně uložíte.
1) Pro propojení s Outlookem pokračujte následovně. V Projektově kliknete v horním menu na „Mé úkoly”. Pod tabulkou s výpisem úkolů kliknete na „Propojit s kalendářem”.
1) Pro propojení s Outlookem pokračujte následovně. V Projektově kliknete v horním menu na „Mé úkoly”. Pod tabulkou s výpisem úkolů kliknete na „Propojit s kalendářem”.
2) Po kliknutí se objeví tabulka „Propojení s kalendářem”. Označíte a zkopírujete jednu z adres kalendáře.
2) Po kliknutí se objeví tabulka „Propojení s kalendářem”. Označíte a zkopírujete jednu z adres kalendáře.
Nevadí. Neváhejte a napište nám na live chat, rádi vám pomůžeme.
Nevadí. Neváhejte a napište nám na live chat, rádi vám pomůžeme.

Máte dotazy?

Neváhejte nás kontaktovat na podpora@projektove.cz 
nebo nám po přihlášení do systému napište do chatovacího okna vpravo dole.